SEMINARAI ISTORIJOS MOKYTOJAMS

[Čia yra tiesioginė ir nepaslėpta reklama. Jos nemėgstantiems geriau neskaityti!]
Bene vienintelis dalykas, kurį aš tikrai mėgstu, kuris man iki šiol neblogai sekasi, kurį, sprendžiant iš atsiliepimų, dar gerai vertina mokytojai, – seminarai istorijos mokymo temomis. Per netrumpą istorijos mokytojo, dėstytojo, įvairių kursų ir projektų dalyvio karjerą susikaupė tam tikra patirtis, kuria galėčiau pasidalyti su kolegomis – istorijos mokytojais. Taigi:

KADA ISTORIJOS EGZAMINAS NEBAISUS?

SU KUO IR KAIP „VALGOMOS“ KOMPETENCIJOS ISTORIJOS PAMOKOSE?

AR YRA 1000 IR 1 BŪDAS KAIP NAUDOTI ISTORIJOS VADOVĖLĮ?

KAIP PATIKRINTI IR VERTINTI TAI, KO (IŠ)MOKOME?

“SEMINARAI ISTORIJOS MOKYTOJAMS” komentarų: 11

  1. Istorijos mokytojas

    Gal būtų galima tiksliau :
    “Taip pat praktiškai išbandomi į kompetencijų ugdymą nukreipi darbo su elektroniniu istorijos vadovėliu metodai” ( Citata iš AR YRA 1000 IR 1 BŪDAS KAIP NAUDOTI ISTORIJOS VADOVĖLĮ? )

  2. Evaldas

    Istorijos mokytojui; tai čia tik apibendrinta anotacija. Tų elektroninių vadovėlių (gimtųjų, įdomiųjų istorijų) susikaupė jau nemažai, o kaip efektyviau jais naudotis – žinių maža. Gal net ir savo užbaigsiu, bet su juo problemų nėra – eilinis pdf’as internete.

  3. Istorijos mokytojas

    “Tevuko”(pirmas) ir Jūsų ( bus antras). Visos kitos istorijos-gal ir vadovėliai
    O kaip naudotis tikrai neaišku. Klasėje vienas kompiuteris ir gerai jei yra multimedia. IT kabinete – 12-15kompiuterių, klasėje – 28-32 mokiniai.

  4. violeta

    laba diena, norėčiau daugiau apie įdomius (teorija ir praktiniai užsiėmimai-pvz. muziejuose, seminarus istorijos mokytojams , ne paukštukui, ne pažymėjimui( nors jis ne pro šalį, deja) Lietuvoje, ir ne tik ;jau moku atsirinkti, ir nebevažiuoju į tuos, kurie neduoda jokios naudos, tik pilsto iš tuščią į kiaurą, nes kai kurie lektoriai irgi dirba paukštukui… ačiū
    P.S. kas vyksta su LIMA (Lietuvos istorijos mokytojų asociacija-draugija?), nes lyg yra kažkoks atstovas , bet kai įlendu į nuorodas, jos paprasčiausiai neveikia…

  5. Evaldas

    Violetai: ne man vertinti, bet asmeniškai aš pats niekada nevedžiau seminarų dėl paukščiuko (varnelės). O koks įspūdis buvo seminaro dalyviams? Sunku pasakyti…
    LIMA, mano galva, – veidrodinis visos Lietuvos istorijos mokytojų bendruomenės atspindys. Kažkoks absoliučios daugumos abejingumas, apatiškumas, tikrų lyderių stoka… Iš kur tokia nuomonė? Net ir čia kai kurios “provokacijos” dažnai nesusilaukia jokių komentarų, argumentuotų palaikymų ar prieštaravimų. O ir tie negausūs komentarai dažnai priklauso ne “gryniesiems” istorijos mokytojams, t.y. ne iš istorijos mokytojo darbą duonai užsidirbantiems entuziastams. Nors asmeniškuose pokalbiuose girdžiu: “skaitom skaitom…” Lygiai taip pat su LIMA – kasmetinė konferencija Vilniuje liko bene vienintelis jos renginys. Net olimpiadas paveržė VPU Istorijos fakultetas. Iš UPC’o konkursų mokytojų asociacijoms pinigų veiklos pagyvinimui net NEBANDOMA pasiimti. Liūdna, kai palygini su tokia artima LGMA (geografijos mokytojų) asociacija.

  6. Istorijos mokytojas

    Violetai:”.. nes kai kurie lektoriai irgi dirba paukštukui..”
    Nenorėčiau sutikti.Patirtis sako, kad dalykiniai (istoriniai) seminarai – duoda naudą.

    Gal retai važiuoju ir nesutinku dirbančių paukštukui :) ?

  7. Juozas

    Sveiki,

    Klausimėlis: kaip būtų galima patekti į jūsų vedamą seminarą vienišam mokytojui iš rajoninės mokyklos? :) Jūsų siūlomos temos man asmeniškai yra ir įdomios, ir aktualios. Tačiau, įsivaizduoju, kad jūsų seminarus užsako organizacijos. Ar būtų galimybė “įsipaišyti” į tokį uždarą renginį?

  8. Evaldas

    Juozui: ačiū už klausimą, kuris atvedė prie tokio sprendimo. Pasiūlymai rengti šiuos seminarus išsiųsti visiems (na, beveik visiems) Lietuvos švietimo (ar kaip jie ten besivadintų) centrams. Apie konkretų susitartą renginį – jo temą, vietą ir laiką – infomuosiu šiame tinklaraštyje kaip įmanoma anksčiau.

  9. Daiva

    Sveiki,
    Gal ir gėda, bet turiu pripažinti, kad tik dabar atradau šią svetainę..
    Bet labai nudžiugino.Kiek gerų dalykų:))
    Norėčiau ir aš patekti į seminarus, bet reikia informacijos

  10. Karolina

    Sveiki, gal šiek tiek ne į temą, esu 12-tokė ir labai norėčiau papulti pas jus, nes kiek esu informuota teikiate korepetitoriaus paslaugas, bet jokiu kontaktu nerandu, bučiau labai dėkinga jeigu atsakytumėt :) ))

  11. Evaldas

    Karolinai: deja, nieko padėti negalėsiu – korepetitoriumi nedirbu jau keletą metų. Tiesą sakant, negalvoju, kad istorijos dalykui korepetitoriai reikalingi. Tai atvirai sakydavau ir tiems mokiniams, su kuriais dirbau. Istorija – ne matematika ar gamtos mokslai.