Rytoj, birželio 13 dieną vyks istorijos valstybinis brandos egzaminas. Keistas jausmas, nes tai paskutinis (gal?) istorijos egzaminas, kuris man kažkiek bus įdomus. Mokykloje jau nedirbu, šeimos nariams kitais metais istorijos egzaminas taip pat bus nebeaktualus. Keistas jausmas ir todėl, kad tai bus paskutinis įprastos, nusistovėjusių principų ir vertinimo tvarkos egzaminas. Pagal naujas vertinimo tvarkas kitų metų egzaminas – sunkiai mano protui suvokiamas…
* * * * *
Aš nekomentuosiu. Bet gal kas norės pasidalyti savo įspūdžiais šioje, beveik specializuotoje vietoje?
Informacija
Nauji komentarai
- Eirimas Velička apie MOKYTOJO PRESTIŽAS: KAS ANALIZĖN NESUDĖTA…
- Evaldas apie PRIVAČIOS MOKYKLOS: AR YRA KUO STEBĖTIS?
- IME apie PRIVAČIOS MOKYKLOS: AR YRA KUO STEBĖTIS?
- Evaldas Bakonis apie KĄ PASAKO MOKYKLŲ PAVADINIMAI? O KO NEPASAKO?
- IME apie KĄ PASAKO MOKYKLŲ PAVADINIMAI? O KO NEPASAKO?
Po egzamino:
vėl laiko mažokai buvo;2013 m. bus 3 val. Mažas pliusas jau yra
Ponas Evaldai, o kodėl nekomentuosit? Gal pats ranką pridėjot?
Pošlykščiai atrodo tas šiemetinis variantas. Yra tokių klausimų, kurių iš karto neina suprasti. Antai, 31 klausimo antroj dalyje nežinau vieno įvykio, kuris paskatino abu sukilimus. 34 klausime nesupratau iš kur tuos būdus paimti – iš šaltinio, kuriam apie būdus nieko nėr ar iš galvos. O kokį Š… reikėjo sumalti 57, 58 ir 59 klausimuose? Tas pats per tą patį gaunasi. Reiks važiuot taisyt, tai dabar jau jaučiu, kad bus kabinėjimasis prie žodžių. Betgi ne pirmas kartas.
Ir dar – žiauriai vaikai nespėjo visko atlikti. Maniškiai ištisai tuom skundės.
Įdomu ką kiti galvoja?
Antanui: su vardadieniu (jei tai Jūsų tikras vardas)
Kodėl nekomentuosiu? Dukra šiandien laikė tą egzaminą, todėl bijau, kad mano pastabos gali pasirodyti pernelyg asmeniškos ir subjektyvios.
Ar pridėjau savo ranką? Po atsakymo į pirmą klausimą, matyt, aišku, kad niekaip nebūtų pavykę, jei ir būčiau norėjęs…
O mano klausimas susijęs su grynai tokiu sportiniu panašių darbų analizavimo interesu. Kas galit pasakyt, ar aš būčiau teisus, teigdamas, kad politinė-ekonominė doktrina, kurios ribotumas atsiskleidė per krizę, yra LIBERALIZMAS? Man klausimas čia neaiškus todėl, kad niekur nemačiau tokios sąvokos “politinė – ekonominė doktrina”. Jei mano atsakymas teisingas, tai čia kas – akmenukas į Švietimo ir mokslo ministro darbą lemiančios ideologijos daržą?
mazokai laiko…reikejo per 15 minusciu paskutinius klausimus sugalvot,ir tai nespejau..idomu koks pereinamasis balas bus,kiek girdejau is kitu,tai ,kad laiko daugeliui truko,na bet tikiuosi viskas bus ok:D
Sveiki, gal kas testo atsakymus gali jusu nuomone teisingus pasakyt?
Nerijui: paėmiau iš studijos.lt. Mano galva, jie yra teisingi:
01 D
02 B
03 D
04 C
05 B
06 C
07 A
08 B
09 D
10 A
11 C
12 B
13 D
14 C
15 D
16 C
17 D
18 A
19 A
20 C
21 C
22 D
23 A
24 B
25 C
Bet ką čia testai? Jie – tik 1/4 visos taškų sumos…
Pasipiktinau, nes keturi dokumentų užduočių blokai reikalauja laiko.Nejaugi trūksta išminties tam įvertinti?Gaila, kad normalūs vaikai nespėjo arba padaryti, arba perrašyti….
Istorija MIRĖ, prasidėjo žaidimas “Pagauk tamsiai pilką katę tamsiame kambaryje! Daug metų dirbu, bet tokių keistų klausimų dar neteko matyt. Ir tik nereikia aiškinti, kad jie skirti kokiam nors istoriniam ar kritiniam mąstymui tikrint. Jie skirti pliurpologijai. “remdamiesi žiniomis, paaiškinkite, kokią reikšmę lietuvių tautos istorinei raidai turėjo šio tikslo (valstybingumo ar nepriklausomybės) siekimas?” Nors užmuškit mane tokią atmintiną dieną, bet tai nesusipratimas, kurį reikia sutalpinti į vieną eilutę. Čia yra arba istorinio rašinio tema, arba tiesiog atsakymas DIDELĘ.
Daivai:
reikia atsakyti, bet reikia ir vertinti..
“Kvepia” 2 sunkumais?
Rašydama ,,trūksta išminties” kalbu apie egzamino užduočių sudarytojus, kurie nesiorientuoja laike….
Egzaminas buvo sunkus vien tuo, kad nesuprantamas. Norint isigilint reikia laiko, o jo trūko…..
Laikiau šį egzaminą. Pritariu, kad kaikurie klausimai buvo nesuprantami arba reikalaujantys ilgo atsakymo, kuriam vietos nebuvo..
Dėl testo atsakymų, tai nepritarčiau 2,9 ir 16 kls. Nes mano nuomone 2 kl. ats. D, 9 kl. ats. D ir 16 ats C
Viską reziumuojant – atrodo taip, jog egzamino sudarinėtojai mano, jog mes abiturientai lyg vaikščiojančios istorijos knygos.. Be to, klausimas ar į jų klausimus galėtų teisingai atsakyti kiti istorijos egzaminų sudarinėtojai… Nes tikrai buvo klausimų, kuriu esmė visiškai neaiški..
Lietuvos ist. klausimų blokas neblogas, bet apie VU, romėniškąją kilmę turbūt” nugvelbė” iš olimpiados?
tai pirmas šaltinių blokas gi buvo B kurso lygio, todėl ir nebuvo sunkus. šiaip visas sunkumas buvo tame, kad labai suvelta buvo, bet kažkokių sunkių temų (kaip pasauliniai karai, viduramžiai, visokie oktavinianai augustai ir t.t) nebuvo, ir tai, manyčiau yra visai gerai )
Laikiau egzamina. Nesuprantu. Labai nuvyle,kad nebuvo ideta pasauliniu karu,saltojo karo..Atrodo svarbus dalykai,daug demesio jiems skyrem,o cia pasauline krize…Vat sitas labiausiai ir papiktino. Bet siaip nezinau,kazkokie krastutinumai,arba labai lengva,arba labai sunku uzduotis.
Na jai cia teisingi parasyti testo atsakymai tai tada susiveliau labai bet tikiuos,kad bent i saltiniu klausimus busiu atsakius gerai
Ko jus cia dejuojat. Kas mokejo, tas parase, o kas nespejo, tas kvailiai. Laikrodziai pakabinti, juodrascius naudot reikia tik tokiais atvejais, kai nesi uztikrintas, kas tikrai uzima tik 1/5 gal 1/4 viso egzamino, o ne viska rasyt. 2.5h susidescius viska tinkamai nera mazai, bet kiti tik verksliant sugeba. Kiek kas moka, tiek tas paraso, o jei kazkas nespejo, tai cia yra tik ju paciu bedos, kad turi kvaila idealizma ir baime pribraukyti. Su tokiu poziuriu zmogus geriau tegul eina duobiu kast, nes toks zmogus nesugebes gyvenime produktyviai dirbt. Viska atliks labai letai, kai tapati gali padaryt daug greiciau ir taip pat uztikrintai. Tad gal nebeverkit cia del tu egzaminu, nes salygos buvo geros viskam, o ir egzaminas vienas is lengvesniu.
Istorija – 100!!!
Viskas yra gerai, kas gerai baigiasi…
Prieš 4 metus vienas vyras vienai moteriai yra pasakęs, kad moteriškas protas negali atskleisti istorinio mąstymo. Taigi…nuo 2 devintoje klasėje viena moteris ištiesė sparną iki 100…Nesvarbu kiek ir kas ją mokė, manau, daugiausia darbo įdėjo pati. Dėl to labai džiaugiuosi. Tik gerbiamas tėti, labiau šiaušk tuos sparnus ir siek norėt viso kas maksimalu, nes darbštumo ir intelekto pakanka, gal kiek trūksta drąsos
sveikinu
Mokiniui laiku reikia parašyt 2, bet nuolat primint, kad iš jo tikiesi 100, o tada pradeda kaltis sparnai, kad įrodytų tėčiui, broliui, mokytojai, mokytojui. Duok Dieve, kad to geriausio rezultato būtų siekiama visą gyvenimą. Sėkmės
Pritariu nuomonei, kad egzaminas buvo sudarytas nekaip. Iš tiesų, daugelis klausimų reikalavo ne tiek istorinių žinių, kiek literatūrinio mąstymo, o ir laiko nebuvo pernelyg daug. Bet sutinku ir su tuo, jog 2,5val. yra pakankamai laiko, jei moki organizuoti savo darbą.
Dėl laiko: kai NEC internete paskelbė užduotį, atsispausdinau ir bandžiau atlikti kuo greičiau. Sugaišau 1 val. 30 min. Nežinau, ar tai yra rodiklis, bet reikia dar pridėti kelias sąlygas:
A. jau buvau susipažinęs su atsiliepimais internete apie laiko trūkumą, todėl dirbau maksimaliai sparčiai;
B. kai kurių šaltinių nebandžiau preliminariai perskaityti, nes iki skausmo juos žinau;
C. dviejų klausimų neatsakiau, nes nelabai supratau, ką reikia atsakyti;
D. turiu bazinį istoriko aukštąjį išsilavinimą;
E. turiu nemenką istorijos mokytojo, dėstytojo ir nedidelę egzamino užduočių sudarytojo patirtį;
F. leidau sau pasidaryti penkių minučių parūkymo pertraukėlę;
G. atsakymų neperrašinėjau…
Tai dabar kiekvieno valia spręsti – užteko abiturientams laiko ar ne?
Tu esi zubrila juoda – eik gydytis galva. Is taves jokios naudos – siauro mastymo zmogelis – daug snekantis, bet nieko konkreciai nepasakantis – plurpologas kaip kazkas minejo. Deka tokiu Lietuva ir degraduoja. Musu valdzia to pavyzdys.